“Zatorland welcome to…” – wyjazd integracyjny

We wtorek wraz z seniorami, którzy uczestniczyli w warsztatach integracyjnych, organizowanych przez nasz Dom, wybraliśmy się na wycieczkę do Zatoru.

Ku uciesze pana kierowcy integracja zaczęła się już w autobusie, gdzie śpiewom w rytm przygrywającej gitary nie było końca 🙂 Po udanej podróży wzmocniliśmy się pyszną drożdżówką. Potem już tylko spacerowaliśmy wśród atrakcji Parku Zatorland: oglądaliśmy gigantyczne ruchome figury owadów, dinozaurów, postaci mitologicznych, wchodziliśmy do domu odwróconego do góry nogami, udaliśmy się w rejs łódką po jeziorze między figurami greckich bogów, herosów, bohaterów i mitycznych stworzeń, wchodziliśmy do konia trojańskiego...

Mieliśmy okazję zobaczyć największego na świecie ruchomego dinozaura - argentynozaura i sfotografować się z jego łydką 🙂

Po tych i wielu innych atrakcjach czekał na nas pyszny obiad w pobliskiej karczmie. A na deser krótki seans w kinie 5D!

W drodze powrotnej znów wesoło śpiewaliśmy ku uciesze pana kierowcy, którego serdecznie pozdrawiamy 🙂