Blog

Wycieczka na Krakowski rynek oraz do Muzeum “Rynek Podziemny”- DPS Ułanów 25

W Piątek wybraliśmy się na Krakowski rynek oraz do Muzeum "Rynku Podziemnego". Jest to miejsce które robi niesamowite wrażenie i każdy powinien je zobaczyć. Mogliśmy obejrzeć stałą i czasową ekspozycję zatytułowaną "Śladem europejskiej tożsamości Krakowa". Odbyliśmy podróż w czasie której można poczuć atmosferę panującą na średniowiecznym rynku. W czasie zwiedzania towarzyszyły nam odgłosy gwaru targu…
Read more

W odwiedzinach DPS Helclów – Pożegnanie lata

W ubiegłym tygodniu odwiedziliśmy Dom Pomocy Społecznej przy ulicy Helclów. Zabawa zorganizowana na "Pożegnanie lata" była wspaniała, a to za sprawą wielu atrakcji, które na nas czekały. W programie między innymi był występ zespołu regionalnego "Modlniczanki", a także rozrywki sportowego dla chętnych oraz zagadki dla odważnych. [gallery ids="7708,7709,7711,7714,7710,7713,7712"]

Przyjęcie urodzinowe

Dziś długo odwlekane ze względu na sezon urlopowy spotkanie urodzinowe mieszkańców. Mieliśmy wielu solenizantów i wiele przyjemności ze wspólnie spędzonego czasu. Śpiew, gra w BINGO! i słodki poczęstunek. Wszystkim Mieszkańcom życzymy stu lat! [gallery size="medium" ids="7699,7700,7701,7702,7703,7704"]
Read more

Placek dyniowy i piernik

Jesienne wypieki połączyliśmy z planowaną na kolejny dzień imprezą urodzinową. Mieszkankom zamarzył się piernik z powidłami, a terapii zamarzył się placek dyniowy. Piernik wyszedł nieźle... Dyniowy nie :) [gallery size="medium" ids="7689,7690,7691,7692,7693,7694"]